Jučer su svečano otvorene nove prostorije Odjeljenja za administraciju policijske stanice u Lukavcu, uz prisustvo predstavnika zakonodavne i izvršne vlasti TK, MUP-a TK, načelnika Općine Lukavac Edina Delića i brojnih zvanica.
Radi se o prostoru koji će u narednom periodu biti namijenjen za izdavanje ličnih dokumenata i registraciju motornih vozila, a s druge strane napravit će se uštede od oko 36.000 KM na godišnjem nivou koliko se plaćalo BH Pošti na ime zakupa u ranijem periodu i tako da su predviđanja da će se investicija isplatiti za pet godina.
U svom obraćanju načelnik Općine Lukavac je zahvalivši se Vladi TK i svima koji su uzeli učešće u realizaciji ovog projekta, kazao da će servis izdavanja ličnih dokumenata, putnih isprava i vozačkih dozvola za građane biti podignut na znatno višu razinu u prostoru koji je funkcionalan i jako lijepo uređen.
Savremene šalter sale u PS u TK do sada su pored Lukavca, dobile i Banovići, Gradačac i Sapna, dok se u 2017.g.planiraju još u Tuzli i Kladnju.
Građani općine će od sada sva prava iz nadležnosti Odjeljenja za administraciju PS Lukavac (lične karte, putne isprave, registracija motornih vozila i dr.) moći ostvariti u Lukavcu u zgradi Policijske stanice Lukavac u Ulici Trg slobode bb.