Služba za KIP

Služba za komunalne i inspekcijske poslove (Mirela Bubić, dipl. pravnik, mirela.bubic@lukavac.ba)

E-mail: 

Služba za komunalne i inspekcijske poslove vrši sljedeće poslove i zadatke:

  1. izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti komunalnih i stambenih poslova, poslova mjesnih zajednica, inspekcijskih i ostalih poslova iz nadležnosti Službe za komunalne i inspekcijske poslove (u daljem tekstu: Služba), utvrđenih zakonom;
  2. rješava u upravnim stvarima iz nadležnosti Službe, vodi propisane službene evidencije i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu službene evidencije;
  3. izrađuje nacrte općih i pojedinačnih akata iz oblasti za koju je nadležna i osigurava njihovo provođenje u skladu sa zakonom;
  4. provodi utvrđenu politiku u skladu sa zakonom, odlukama Gradskog vijeća i Gradonačelnika;
  5. vrši poslove pripreme, iniciranja postupka, praćenja i realizacije komunalnih projekata od strane Grada, Kantona i drugih subjekata;
  6. vrši poslove upravitelja lokalnih cesta i nekategorisanih puteva, i vodi evidenciju javnih i nekategorisanih cesta, objekata, saobraćajne signalizacije i opreme na cestama;
  7. vrši prenesene poslove u skladu sa odredbama zakona i podzakonskih propisa;
  8. vrši koordinaciju u oblasti prevoza putnika u javnim prevoznim sredstvima na linijama unutar zona koje utvrđuje Grad i obavlja poslove vezane za usaglašavanje redova vožnje;
  9. inicira i učestvuje u izradi planova, programa i projekata iz oblasti komunalne infrastrukture, higijene grada i zimske službe;
  10. organizuje, koordinira i nadzire održavanje javne rasvjete i vrši druge poslove koje se odnose na održavanje objekata i uređaja javne rasvjete;
  11. vrši popis – katastar ulične rasvjete i pratećih objekata sa brojem i vrstom rasvjetnih mjesta, tipom stubova, vrstom upravljačke armature, koordinira režimom rasvjete i prati potrošnju na istim;
  12. utvrđuje obveznike i donosi rješenja o komunalnoj naknadi;
  13. vrši poslove u skladu sa odredbama Zakona o korištenju, upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova i uređaja zgrade i vodi evidenciju objekata i stanova u vlasništvu Grada i obavlja poslove vezane za zakup, korištenje i dodjelu stanova;
  14. vrši poslove obilježavanja ulica, trgova i zgrada na području Grada kao i poslove prenumeracije kućnih brojeva i vodi postupak dodjele kućnih brojeva;
  15. vrši nadzor nad radom javnih preduzeća u obavljanju povjerenih im poslova, priprema programe za preduzimanje mjera za poboljšavanje kvaliteta komunalnih usluga, kao i mjera za djelovanje organa uprave i komunalnih preduzeća u slučaju prekida u pružanju komunalnih usluga i vrši koordiniranje njihovih aktivnosti;
  16. vodi upravni postupak za privremeno zauzimanje javnih površina i obavlja poslove koji se odnose na rad pijaca, zaštite životinja, obaveza vlasnika životinja, stočnog groblja, deponija, pasa-lutalica i higijenskog servisa;
  17. vrši inspekcijski nadzor nad provođenjem zakona i podzakonskih akata iz nadležnosti turističko-ugostiteljske, komunalne, urbanističko-građevinske, sanitarne, putne i druge oblasti inspekcijskog nadzora, koji je prenesen u nadležnost Grada i vodi registar izrečenih prekršajnih kazni i mjera;
  18. poduzima upravne mjere i radnje kojima se nalaže otklanjanje nepravilnosti i poštivanje uslova korištenja javnih površina, obustavlja gradnju i naređuje uklanjanje građevine donošenjem rješenja u prvostepenom upravnom postupku;
  19. vrši kontrolu postupka projektovanja i građenja objekata u pogledu primjene propisanih normativa i standarda za građenje;
  20. izrađuje dio tenderske dokumentacije koji se odnosi na tehničke specifikacije javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
  21. prati realizaciju ugovora po provedenim postupcima javnih nabavki iz nadležnosti Službe, te preduzima potrebne radnje u cilju izvršenja istih;
  22. osigurava provođenje procedura iz nadležnosti Službe u skladu sa odredbama propisa o finansijskoj unutrašnjoj kontroli i preporukama organa revizije;
  23. izrađuje i predlaže procedure i uputstva, stara se o provođenju istih u djelokrugu poslova Službe, analizira efikasnost i zadovoljstvo korisnika, te predlaže poboljšanje procedure;
  24. preuzima inicijativu, organizira poslove, vodi aktivnosti i analizira realizaciju mjera iz nadležnosti Službe u cilju realizacije provođenja Strategije razvoja Grada Lukavac i drugih strategija koje se odnose na lokalnu samoupravu;
  25. predlaže mjere na poboljšanju realizacije Strategije i prijedloga za izmjene i dopune strategija iz nadležnosti Službe;
  26. upravlja cjelokupnom javnom imovinom u vlasništvu JLS u okviru nadležnosti Službe, uključujući i provođenje redovnog i kontinuiranog monitoringa i kontrole svih procesa upravljanja imovinom;
  27. obavlja druge poslove iz oblasti komunalno-stambenih i inspekcijskih poslova, a koji su vezani za djelokrug rada lokalne samouprave.