2017. godina
- Izvod iz Plana nabavki za 2017
- Izmjene plana nabavki za 2017. godinu
- Izmjene plana nabavki VI
- Izmjene plana nabavki VII
- Izmjena plana nabavki VIII
- Izmjene i dopune plana IX
- Izmjene plana nabavki X
- Izmjene plana XI
- Izmjene plana XII
- Izmjene plana nabavki XIII
- Izmjene plana nabavki XIV
- Izmjene plana nabavki XV
- Izmjene plana nabavki XVI
- Izmjene plana nabavki – 11.12.2017
- DOPUNE PLANA NABAVKI
- Dopuna plana nabavke 18.12.2017.
- Obrazac realizacije ugovora-21 12 2017 godine
Planovi javnih nabavki Javnih ustanova
- Plan javnih nabavki Javne ustanove Centar za kulturu Lukavac
- Dopunski plan JN JU Centar za kulturu Lukavac za 2017.
- Dopunski plan JN JU Centar za kulturu Lukavac – broj 2
- Dopunski plan JN JU Centar za kulturu Lukavac – broj 3
- Dopunski plan JN JU Centar za kulturu Lukavac – broj 4
- Dopunski plan JN JU Centar za kulturu Lukavac – broj 5
50. IZRADA PROJEKTA VIŠENAMJENSKOG VREDNOVANJA KORIŠTENJA I ZAŠTITE ZEMLJIŠTA I IZRADA KARTE UPOTREBNE VRIJEDNOSTI ZEMLJIŠTA
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-2-115-3-81/17 objavljeno 25.12.2017. godine
- Ispravka obavještenja broj: 719-1-2-115-8-9/18 objavljena dana 05.02.2018. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Odluka o izboru drugorangiranog ponuđača
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora-konačni
49. REKONSTRUKCIJA ZGRADE OPĆINE
U skladu sa članom 24. stav (1) tačka a) i člana 28. stav (4) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj: 39/14), obavještavamo Vas da Općina Lukavac, kao ugovorni organ ima namjeru provesti pregovarački postupak bez objave obavještenja o javnoj nabavci dodatnih radova na rekonstrukciji zgrade Općine, te da se tenderska dokumentacija za navedenu nabavku može učiniti dostupnom svakom zainteresiranom kandidatu/ponuđaču svakim radnim danom, u prostorijama Općine Lukavac, kancelarija broj 73., tel 035/366-724, od 08:00-14:00, zaključno sa 12.01.2018. godine.
- Obavještenje o pregovaračkom postupku bez objavljivanja obavještenja o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju -II
48. USLUGE PLATNOG PROMETA, VOĐENJE DEPOZITNOG RAČUNA I ELEKTRONSKO BANKARSTVO
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-2-114-3-79/17 obajavljeno dana 22.12.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju
- Obrazac za realizaciju sa pojedinačnim ugovorom
47. NABAVKA SREDSTAVA ZA ODRŽAVANJE HIGIJENE ZGRADE OPĆINE LUKAVAC
- Obavještenje o nabavci broj: 719-7-1-112-3-76/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 14.12.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Zaključak o ispravci greške
- Obrazac za realizaciju ugovora-konačni
46. PROŠIRENJE VRELOVODNE MREŽE U ZAPADNOM DIJELU GRADA LUKAVCA U ULICI ŠKOLSKA
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-110-3-72/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 12.12.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Obrazac realizacije ugovora-konačni
45. NAGRADNI KONKURS ZA IZRADU IDEJNOG RJEŠENJA URBANISTIČKOG PROJEKTA “GRADSKA PJEŠAČKA ZONA U LUKAVCU”
- Obavještenje o nabavci broj: 719-6-2-109/17 obavljeno na portalu javnih nabavki dana 11.12.2017. godine
- Ispravka obavještenja o nabavci
- Odluka o otkazivanju postupka javne nabavke
44. ODRŽAVANJE I POPRAVKA VATROGASNIH KAMIONA
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-2-104-3-69/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 30.11.2017. godine
- Odluka o poništenju postupka
43. Nabavka kafe, šećera, čaja u filter vrećicama, sokova, mineralne vode, prirodne negazirane vode i mlijeka za kafu
- Obavještenje o nabavci broj: 719-7-1-102-3-68/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 24.11.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora-konačni
42. ODRŽAVANJE I POPRAVKA PUTNIČKIH MOTORNIH VOZILA ZA 2018. GODINU
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-2-101-3-65/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 16.11.2017. godine
- Odluka o poništenju postupka javne nabavke
41. IZGRADNJA KRAKA ZA PRIKLJUČAK NOVOIZGRAĐENOG DISTRIBUTIVNOG VODA NA VODOVODNU MREŽU U PURAČIĆU
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-100-3-66/17 obavljeno na portalu javnih nabavki dana 16.11.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac realizacije ugovora
- Obrazac realizacije-konačni
40. REKONSTRUKCIJA CESTA
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-98-3-63/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 10.11.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – LOT 2
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – LOT 3
- Odluka o dodjeli ugovora drugorangiranom ponuđaču
- Obrazac za realizaciju-LOT1
- Obrazac za realizaciju ugovora LOT2 i LOT3
- Obrazac realizacije ugovora – LOT1 – konačni
- Obrazac realizacije ugovora za LOT2 i LOT3-konačni
39. NABAVKA KANCELARIJSKOG NAMJEŠTAJA
- Obavještenje o nabavci broj: 719-7-1-97-3-62/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 08.11.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača LOT 2
- Obrazac za realizaciju-konačni LOT1
- Obrazac za realizaciju LOT 2-konačni
38. KOLEKTIVNO OSIGURANJE ZAPOSLENIH U OPĆINI LUKAVAC
- Obavještenje o nabavci broj:719-7-2-93-3-61/17 obavljeno na portalu javnih nabavki dana 07.11.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac realizacije ugovora
- Obrazac realizacije-konačni
37. IZGRADNJA REZERVOARA ZA PITKU VODU V=100 m3 I TLAČNOG VODA-BUNAR BT-1 REZERVOAR SA PRATEĆIM OBJEKTIMA, REKONSTRUKCIJA OBJEKTA PUMPNE STANICE I ELEKTRO PROJEKAT U MZ TURIJA, OPĆINA LUKAVAC
- Obavještenje o nabavci broj:719-1-3-91-3-60/17 obavljeno na portalu javnih nabavki dana 02.11.2017. godine
- Ispravka obavještenja o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju
- Obrazac realizacije ugovora na dan 18.10.2018. godine
36. NABAVKA BEZOLOVNOG BENZINA 95 BAS EN 228 I DIZELA BAS EN 590
- Obavještenje o nabavci broj: 719-7-1-88-3-59/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 01.11.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponudača
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma
- Obrazac za realizaciju-pojedinačni ugovori
- Obrazac za realizaciju o.s. na dan 14.12.2018
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma-konačni
35. NABAVKA GUMA ZA AUTOMOBILE
- Obavještenje o nabavci broj: 719-7-1-87-3-58/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 24.10.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju ugovora
34. NABAVKA POTROŠNOG KANCELARIJSKOG MATERIJALA, TONERA I OBRAZACA ZA 2018. GODINU
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-1-86-3-57/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 23.10.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 2
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 3
- Odluka o dodjeli ugovora drugorangiranom ponuđaču – LOT1
- Odluka o dodjeli ugovora trećerangiranom-LOT1
- Odluka o dodjeli ugovora četvrtorangiranom-LOT1
- Odluka o dodjeli ugovora petorangiranom ponuđaču-LOT1
- Odluka o dodjeli ugovora šestorangiranom ponađučau-LOT1
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma, LOT1, LOT2, LOT3
- Obrazac za realizaciju o.s. nakon pojed.ugovora
- Obrazac za realizaciju na dan 21.05.2018.
- Obrazac za realizaciju o. s. na dan 30.07.2018.
- Obrazac za realizaciju o.sporazuma na dan 23.08.18.
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma na dan 21.09.2018.
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma-konačni
33. MAŠINSKO ISJECANJE ASFALTNIH POVRŠINA TROTOARA, STAZA I PRELAZA NA TRASI CJEVOVODA(DEBLJINE D=6-12CM)NA IZGRADNJI VODOVODA U MZ POLJICE GORNJE
- Obavještenje o nabavci broj:719-1-3-82-3-56/17 obavljeno na portalu javnih nabavki dana 16.10.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac realizacije ugovora
- Obrazac realizacije na dan 31.12.2018. godine
32. SANACIJA ODRONA NA GNOJNIČKOM POTOKU IZNAD DOMA PENZIONERA OŠTEĆENOG U POPLAVAMA 2014. GODINE i IZRADA PLOČASTOG PROPUSTA U MZ TURIJA (KIŠIĆI) SA PROKOPOM POTOKA U DUŽINI 300,00 m1 (OSNOVNO KORITO) OŠTEĆENOG U POPLAVAMA 2014.GODINE
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-80-3-55/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 13.10.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 2
- Obrazac za realizaciju ugovora
31. NABAVKA RAČUNARSKE OPREME
- Obavještenje o nabavci broj:719-1-1-79-3-54/17 obavljeno na portalu javnih nabavki dana 13.10.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju-konačni
30. IZGRADNJA KRAKA ZA PRIKLJUČAK NOVOIZGRAĐENOG DISTRIBUTIVNOG VODA NA VODOVODNU MREŽU U PURAČIĆU
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-78-3-53/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 11.10.2017. godine
- Odluka o poništenju postupka
29. IZRADA GLAVNIH PROJEKTA UREĐENJA KORITA POTOKA LUKAVČIĆ, BISTARAC, MEDNICA I CEROVAC
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-2-77-3-52/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 10.10.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 2
- Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 3
- Zaključak-LOT 1
- Zaključak-LOT 2
- Zaključak-LOT 3
- Obrazac za realizaciju ugovora
28. ELEKTRIFIKACIJA STAMBENIH JEDINICA RASELJENIH OSOBA I POVRATNIKA ZPE12-13
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-1-76-3-51/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 06.10.2017. godine
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Zaključak o ispravci greške
- Odluka o izboru drugorangiranog ponuđača
- Odluka o poništenju postupka
27. ODRŽAVANJE PUTNE INFRASTRUKTURE NA TERITORIJI OPĆINE LUKAVAC
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-73-3-50/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 03.10.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Odluka o dodjeli ugovora drugorangiranom ponuđaču
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma
- Obrazac za realizaciju-pojedinačni ugovor
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporzuma-konačni
26. ODRŽAVANJE FINANSIJSKOG I GEODETSKOG SOFTVERA U skladu sa članom 21. stav 1. tačka c) i člana 28. stav (4) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj: 39/14), obavještavamo Vas da Općina Lukavac, kao ugovorni organ ima namjeru provesti pregovarački postupak bez objave obavještenja o javnoj nabavci usluga za održavanje finansijskog i geodetskog softvera, te da se tenderska dokumentacija za navedenu nabavku može učiniti dostupnom svakom zainteresiranom kandidatu/ponuđaču svakim radnim danom, u prostorijama općine Lukavac, kancelarija broj 65, tel: 035 366 725 od 08:00-14:00 sati, zaključno sa 19.10.2017.godine.
- Obavještenje za održavanje
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Ex ante obavještenje
- Obrazac realizacije ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora konačni
25. ODVODNJA OBORINSKIH I OTPADNIH VODA U GRADU LUKAVAC
- Obavještenje o nabavci broj: 719-1-3-72-3-49/17 objavljeno na portalu javnih nabavki dana 02.10.2017. godine.
- Tehnička dokumentacija – nacrti
- Odluka o poništenju postupka nabavke
- Odluka o otkazivanju postupka
24. USLUGE OBAVEZNOG I POTPUNOG KASKO OSIGURANJA VOZILA
- Obavještenje o nabavci broj: 719-7-2-71-3-47/17 objavljeno na Portalu javnih nabavki 28.09.2017. godine.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora-konačni
23. REKONSTRUKCIJA I MODERNIZACIJA JAVNE RASVJETE ULICE BRANILACA BOSNE I DIJELA ULICE TRG SLOBODE U LUKAVCU, UGRADNJA MATERIJALA ZA NISKONAPONSKU MREŽU U MZ PANJIK i PROŠIRENJE JAVNE RASVJETE U NASELJIMA POLJICE DONJE I ZASJEKE, DOBOŠNICA
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 2
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 3
- Odluka o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora
22. NABAVKA GRAĐEVINSKOG MATERIJALA I BETONSKIH CIJEVI
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Zaključak o ispravci greške
- Obrazac za realizaciju I ugovor
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma-konačni
21. IZRADA GLAVNIH PROJEKATA OBORINSKIH I KANALIZACIONIH OTPADNIH VODA I REKONSTRUKCIJE I DOGRADNJE VODOVODNE MREŽE SA STUDIJOM ZA IZDAVANJE PVS
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru LOT 1
- Odluka o izboru LOT 2
- Odluka o izboru LOT 3
- Odluka o izboru LOT 4
- Odluka o izboru LOT 5
- Odluka o izboru LOT6
- Obrazac realizacije ugovora
20. KREDITNO ZADUŽENJE OPĆINE LUKAVAC
19. ODVODNJA OBORINSKIH I OTPADNIH VODA U GRADU LUKAVAC
18. NABAVKA VOZILA
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača LOT1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača LOT2
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora na dan 29.12.2017. godine
- OBRAZAC ZA REALIZACIJU NA DAN 15.01.2019.
17. NABAVKA GUMA ZA VATROGASNA VOZILA
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru
- Obrazac realizacije ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora-konačni
16. NABAVKA GRAĐEVINSKOG MATERIJALA I BETONSKIH CIJEVI
15. SANACIJA/REKONSTRUKCIJA ŠKOLSKOG POLIGONA U MZ TURIJA
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obavještenje o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora
14. REKONSTRUKCIJA SISTEMA VODOSNABDIJEVANJA U NASELJU POLJICE GORNJE
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obavještenje o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora na dan 19.03.19.
13. ODRŽAVANJE PUTNE INFRASTRUKTURE NA TERITORIJI OPĆINE LUKAVAC
12. UREĐENJE POLIGONA ZA OBUKU VATROGASACA
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obavještenje o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju-konačni
11. POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA ZA USLUGE FIZIČKE I TEHNIČKE ZAŠTITE LJUDI I IMOVINE OPĆINE LUKAVAC
- Poziv za dostavu ponuda
- Odluka o izboru -LOT 1
- Odluka o izboru -LOT 2
- Ex-ante obavještenje -LOT1
- Ex-ante obavještenje -LOT2
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 1
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača-LOT 2
- Ex ante obavještenje – LOT1 – ponovljeni
- Ex ante obavještenje – LOT2 – ponovljeni
- Obrazac za realizaciju – fizička zaštita ljudi
- Obrazac za realizaciju-tehnička zaštita
- Obrazac za realizaciju ugovora-LOT1 izmjene
10. RADOVI ADMINISTRATIVNOG IZVRŠENJA RJEŠENJA PO NALOGU URBANISTIČKO-GRAĐEVINSKE I KOMUNALNE INSPEKCIJE
9. OBAVJEŠTENJE ZA ODRŽAVANJE PROGRAMA DATANOVA I DOCUNOVA U skladu sa članom 21. stav 1. tačka c) i člana 28. stav (4) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj: 39/14), obavještavamo Vas da Općina Lukavac, kao ugovorni organ ima namjeru provesti pregovarački postupak bez objave obavještenja o javnoj nabavci usluga za održavanja programa Datanova (program za vođenje matičnih knjiga rođenih, matičnih knjiga umrlih, matičnih knjiga vjenčanih i matičnih knjiga državljana) i Docunova (program za elektronsko vođenje predmeta) za potrebe općine Lukavac, te da se tenderska dokumentacija za navedenu nabavku može učiniti dostupnom svakom zainteresiranom kandidatu/ponuđaču svakim radnim danom, u prostorijama općine Lukavac, kancelarija broj 65, tel: 035 366 725 od 08:00-14:00 sati, zaključno sa 14.06.2017.godine.
- Obavještenje za održavanje programa Datanova i Docunova
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- EX ANTE obavještenje
- Obavještenje o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora
8. USLUGE NADZORA NAD IZVOĐENJEM GRAĐEVINSKIH RADOVA
7. Bakteriološka analiza vode za piće, mikrobiološka analiza hrane, bakteriološka analiza briseva sa radnih površina i ruku i hemijska analiza vode za piće
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Izvještaj o provedenom postupku
- Obrazac za realizaciju ugovora
6. PROŠIRENJE VRELOVODNE MREŽE U ZAPADNOM DIJELU GRADA LUKAVCA U ULICI VASE PELAGIĆA
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obavještenje o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju ugovora – konačni
5. OSIGURANJE VOZILA, VATROGASNIH KAMIONA, PUNO KASKO OSIGURANJE PUTNIČKIH MOTORNIH VOZILA i PZO
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru LOT1
- Odluka o izboru LOT 2
- Izvještaj o provedenom postupku -LOT1
- Obrazac za realizaciju ugovora LOT 1
- Izvještaj o provedenom postupku LOT2
- Obrazac za realizaciju – LOT 2
- Obrazac za realizaciju ugovora-konačni
- Obrazac za realizaciju ugovora LOT2-konačni
4. NABAVKA USLUGA PLATNOG PROMETA, VOĐENJE DEPOZITNOG RAČUNA I ELEKTRONSKO BANKARSTVO
3. ČIŠĆENJE POSLOVNIH PROSTORIJA OPĆINE LUKAVAC
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovljnijeg ponuđača
- Izvještaj o provedenom postupku
- Obrazac realizacije ugovora
- OBRAZAC REALIZACIJE UGOVORA konačni
2. ODRŽAVANJE I POPRAVKA VATROGASNIH KAMIONA ZA 2017. GODINU
- Obavještenje o nabavci
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača
- Obavještenje o dodjeli ugovora
- Obrazac za realizaciju okvirnog sporazuma-konačni
1. REKONSTRUKCIJA ZGRADE OPĆINE LUKAVAC I SANACIJA I RENOVIRANJE PROSTORIJA MZ LUKAVAC GRAD